19/12/06

φ υ γ ε

Σε περίμενα όταν μαλώνουμε ποτέ δεν ξέρω αν είναι ‘’για πάντα’’ δε θέλω ούτε τα δώρα σου ούτε εσένα ήθελα απλώς να μη με ξεφτιλίζεις έτσι δεν μπορώ τις γιορτές παντού φώτα και μουσικές εμείς οι δυστυχισμένοι πού θα πάμε δεν τις μπορώ κόσμος πολύς στα πεζοδρόμια και στους δρόμους πάω απ’ τα στενά συνωστισμός παντού-εμένα μ’ αρέσει να περπατάω με το κεφάλι κάτω και να μετράω τα βήματα κρύωσα ένα σημείο στην πλάτη μου χτυπάει μόνο του σαν χαλασμένο εκκρεμές πονάω βήχω και με χτυπάει στη μέση άνθρωποι πέφτουν πάνω μου μου χαλάνε το μέτρημα θεε μου σ’ αγαπούσα τόσο γιατί έπρεπε να γίνει έτσι πλακάκια-πόδια εν-δυο εν-δυο δε σκεφτόμαστε τώρα μόνο μετράμε κάτι με πιέζει πίσω στο λαιμό βαθιά μπαίνω στο σπίτι σωριάζομαι με κανέναν δε θα’ ναι ποτέ όπως μ’ εσένα αλλά μετά το σημερινό δεν ξέρω αν θα υπάρξει ποτέ πια ‘’ξανά’’ μαζί σου και πέρσι χωρισμένοι τις περάσαμε τις γιορτές αυτές που όλοι γελάνε κι ανταλλάσσουν ευχές ναι αυτές που όλοι είναι χαρούμενοι κι εγώ είμαι μόνη μόνη μ’ ακούς που ουρλιάζω σαν πληγωμένο αγρίμι φύγε πριν κάνω καμιά τρέλα φύγε πριν να είναι κι άλλο αργά φύγε φύγε φύγε σκίζω τις σάρκες μου φύγε μη με δεις κατεστραμμένη από σένα φύγε σε ικετεύω η ψυχή μου είναι μια τεράστια πληγή τα μάτια μου ξερνάνε αίμα φύγε σου λέω το κορμί μου ζάρωσε το στομάχι μου είναι τρύπιο το στόμα μου ίσια σκληρή γραμμή τα χέρια μου κλαδιά με αγκάθια φύγε σου λέω θα σου κάνω ζημιά μικραίνω μικραίνω γίνομαι μια σταλίτσα να δω τώρα τι θα βρεις να βιάσεις από μένα δεν έμεινε τίποτα παρά ελάχιστα τετραγωνικά εκατοστά δέρματος φύγε τώρα σου λέω δε θα δείξω καθόλου οίκτο κι αν σου κάνω κακό μετά θα θρηνώ πάνω απ’ το σώμα που τόσο αγάπησα ΦΥΓΕ

10 pLAymObIL:

Little A είπε...

Δεν έχω να πω τίποτα γιατί τα έχω περάσει κ εγώ αυτά κ έχω αισθανθεί ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι που θα σε βοηθήσει να αισθανθείς καλύτερα, αλλά αν θες συζήτηση, εδώ είμαστε....
~Hugs~

I care. είπε...

Κι εγώ τα έχω περάσει αυτά. Κι επειδή εκ φύσεως, είμαι σούπερ δραματική και θεατρική, τα έχω περάσει και σε μεγάλη ένταση.
έχω καταλήξει στο εξής:
Κοίτα να δεις, παιδάκια πεθαίνουν κάθε μέρα από την πείνα και αρρώστειες. Άνθρωποι χάνουν την περιουσία τους από το πουθενά και μένουν στα παγκάκια. Η γη, χρόνο με τον χρόνο, υπερθερμαίνεται και στο τέλος η ανθρωπότητα θα ψηθεί.
Αυτό που θέλω να πω είναι πως αν θέλουν να πονέσεις και να κλάψεις, υπάρχουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μεγάλα ζητήματα. Οι άνθρωποι μπαίνουν και βγαίνουν στη ζωή σου με την ίδια ευκολία. Είναι επισκέπτες στον κόσμο σου, στον πλανήτη σου. Απλά, να θυμάσαι, πως η ζωή με το ένα χέρι παίρνει και με το άλλο δίνει. Έφυγε ένας άνθρωπος, θα έρθει άλλος.
Είναι θέμα ισορροπίας. Έχει προνοήσει για εμάς, πριν από εμάς η μητέρα-φύση.
Μην αγχώνεσαι. Βίωσε τον πόνο σου.Με ζαμαν-φουτισμό, όμως... γιατί ένα είναι το σίγουρο.Θα περάσει.

k* είπε...

-katerinaki mou kalo
ta logia sou xadi ki agkalia pou toso eixa anagki
s'eyxaristw
(an kai metaksy mas, de nomizw na efyge)
alla oxi, de tha ypodexomai neo kosmo stin alaska, kala ta les.

-kali mou little a
opws panta glykia,diakritiki kai polytimi fili, s'eyxaristw gia ola.
gia ola! se 3 meres tha paw sto kalo mou spitaki kai me perimenoun 8 agkalies,tha parw ti dosi mou kai tha epistrepsw atsalini!

- dear Alondra
me evales sti thesi mou pragmatika.kai me iremises me to ''i zwi me to ena xeri dinei, me to allo pairnei''. s'eyxariste s'eyxaristw s'eyxaristw!!

Unknown είπε...

Τελεια ! θα πας στα ζεστα βορεια σου μερη ! Μικρο μου, να περασεις αγαπημενα και χουχουλιαστά. Εμενα θα μου λειψεις παντως..

F είπε...

Το ξέρω ότι είναι δύσκολο να το δει κανείς έτσι κάτω από το βάρος των περιστάσεων, αλλά τελικά ο πιο μεγάλος έρωτας και ο πιο μεγάλος πόνος -πράγματα έτσι κι αλλιώς αλληλένδετα- μας κάνουν να γράφουμε, να ζωγραφίζουμε, να δημιοιυργούμε. Σε αρκετά μεγαλύτερη ηλικία από σένα -από σας- πια, είμαι ευγνώμων σε όποιον -όποια στην περίπτωση μου- με βοηθάει να δημιουργώ, άρα και να αισθάνομαι -έρωτα ή πόνο δεν έχει σημασία- βαθιά. Ο Beckett, η Sarah Kane και ο εαυτός σου σε οδηγούν μια χαρά...

Να είσαι καλά και να προσέχεις πολύ...

k* είπε...

-katerinoulini mou
tha piagainw se net cafe kai tha symmetexw..de thelw na niwthw ektos..
epitelous meta apo xronia tha paw piti mou kai tha katsw 1 olokliri vdomada! yiouxouououou!

-dear ef
poly sas agapaw! sas to xw pei?

xxx
k*

Loukoumas είπε...

Όπως είπε και o "κάποιος"
Στο τέλος αυτός που θα επιβιώσει είναι αυτός που θα μάθει να ζει με την μοναξία του.

I am back to 3Goods..already bored...mellow moods are coming

Σε περιμένω στους talaiporimenous για μία γερή δόση μπούρδας!

Take care chica...

Smak smak

katerina.. είπε...

o megaliteros ponos einai stegnos,vouvos,xaradra orthanoixti,syrtaria anoixta sta oria tous...einai aftos pou gia na ton antexoume grafoume kai to apotelesma einai magia..na sai kala kai na peraseis kala ekei pou pas..

Marilou είπε...

poli dinato keimeno, dinata sinais8imata, dinata logia, le3eis, grammata, seires... zwh. katerinaki mou... an de ta ziseis ayta, opws k oloi mas allwste, de 8a mporeseis na 3exwriseis ton katallitiko erwta otan er8ei. k gw mia ap'ta idia. ligo kala, poli askima kai agria. vevaia logo xariktira egw prospernw para polla. de me aggizei tpt pia k ayto ligo me tromazei, giati skeftomai k otan 8a einai i wra mou? egw gaidouri etsi 8a meinw??!! isws nai, isws kai oxi.. na zeis, na agapas, na apodexesai, na paraxwreis, na kaneis la8i, na pligwneis k na erwteyesai... ola enas faylos kiklos einai gamwto... 8a 3anar8oyn ta kala... filakia polla katerinaki mou, xronia polla, kala! kali xronia na'xeis! ygeia k eytixia!
p.s kanonise otan er8eis na pame ayton ton rimado-kafe!!!
makia

Little A είπε...

Kαλή χρονιά βρε! Που είσαι? Ακόμα να γυρίσεις????

Template by:
Free Blog Templates

eXTReMe Tracker